3 căi pentru a obține o pagină de produs care o să vândă

Este al doilea articol pe care îl scriu despre subiectul „pagină de produs”, al treilea dacă luăm în considereare că pe primul l-am împărțit în două părți, și nu exagerez… e un subiect foarte important. În articolul anterior am împărțit pagina în cele 3 elemente de text (titlu, bullet points, descriere) plus imaginile.

Azi o să iau pagina ca un întreg, cu mici diferențieri între text și imagini, și voi prezenta cele 3 abordări prin care poți obține conținut de calitate: Fiverr, grupuri de Facebook și propriul efort.

1. Fiverr

Pentru mulți, asocierea dintre site-ul pentru servicii ieftine înființat în 2010 și Amazon a intrat în vizor atunci când Amazon a dat în judecată 1114 useri de pe Fiverr pentru că vindeau recenzii pozitive. Dar Fiverr nu se rezumă la asta, există mulți oameni care oferă servicii profesioniste de copywriting, design, fotografie și editare de imagini.

La fel ca și pe Amazon, și aici recenziile sunt importante atunci când alegi pe cineva. Un sfat ar fi să sortezi rezultatele căutării după „Avg. Customer Review”.

Imagini: pe lângă fotografii ale produsului, mai mult ca sigur îți va trebui un design pentru ambalaj și un logo pentru brand-ul tău. Poți găsi oferte pentru toate acestea căutând după cuvinte cheie ca: product images, package design, sau o întreagă categorie pentru Logo Design.

În cazul fotografierii produselor ar fi două opțiuni: ori fotografiezi personal produsul și trimiți pozele doar pentru editare, ori trimiți direct produsul persoanei angajate pe Fiverr pentru a face pozele în mod profesionist și a le edita.

Text: Fiverr este varianta aleasă de mine pentru a obține textele de pe paginile produselor mele. Căutând după „amazon product description” vei găsi o mulțime de oferte.

2. Grupuri de Facebook și alte surse

Dacă vrei ajutor local, o comunicare mai directă sau poate o calitate mai bună, poți căuta în grupurile de Facebook dedicate vânzării pe Amazon ronânești sau străine. Eu am văzut promovându-se copywriteri, fotografi și designeri pe grupuri ca ROMANIA – Amazon FBA Sellers – Private Label, Amazon FBA High Rollers Romania – Forever free din România sau The Amazing Seller ca și grup internațional.

Ca o altă sursă poți căuta servicii locale direct pe Google. Copywriteri români buni pentru limba engleză probabil vor fi un pic mai greu de găsit, dar cu siguranță poți găsi designeri și fotografi de produs chiar în propriul oraș.

Ultima și cea mai „la sigur” varianta e să ceri recomandări de la membrii grupului tău Mastermind.

3. Efort propriu

Bineînțeles, dacă ai experiență și/sau talent poți încerca varianta cea mai ieftină, să le faci singur.

Imagini: asta e varianta aleasă de mine. M-a motivat faptul că am câțiva ani de experiență cu Photoshop pe plan profesional și dețin un aparat foto DSLR. M-au ajutat mult acest tutorial pentru a-ți construi un flood light și acest tutorial de Photoshop pentru a face fundalul alb pur în fotografie.

Text: nu recomand să-ți faci textul singur decât dacă chiar ai experiență în copywriting pe engleză. Dar aș vrea să explic cam cum ar funcționa dacă ai face-o. Primul lucru, trebuie să extragi cuvintele cheie importante din nișa ta analizând produsele care deja se vând. Am scris deja un articol cu niște sfaturi despre cum să obții cuvinte cheie de calitate.

După care, tot inspirat din concurență poți să-ți faci o idee cam ce fel de text e apreciat în nișa asta (lung, scurt, serios, funny etc).

Eventual te poți implica doar parțial în partea de compunere a textului și să recomanzi cuvinte cheie și alte idei persoanei pe care ai angajat-o pe Fiverr sau alte canale.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!