Tutoriale

Analiza CONCURENȚEI, un pas critic înaintea alegerii unui produs de lansat pe Amazon

Iată-ne ajunși la ultimul pas al completării listei din care o să alegem primul nostru produs pe care îl vom lansa pe Amazon.

Astăzi completăm ultimele două coloane din tabel, care conțin o informație foarte importantă: cât de mare este concurența acelei nișe?

Concurența poate fi estimată în mai multe moduri, dar de departe cel mai bun indicator este numărul de review-uri pe care îl au principalii jucători din nișă.

Așadar, vom nota câte review-uri au primele două cele mai bine poziționate produse, iar pentru a obține aceste cifre cel mai ușor, vom folosi din nou o unealtă software ajutătoare: extensia de Google Chrome Helium 10 X-Ray.

Urmărește noul tutorial video:

Dacă nu ești la zi cu „aventura” căutarii primului produs de lansat pe Amazon, voi pune aici la îndemână toate episoadele anterioare:

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Show More
Training Gratuit Amazon - Duminica, 22 noiembrie 2020, ora 20

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button