Tutoriale

Analiza CONCURENȚEI, un pas critic înaintea alegerii unui produs de lansat pe Amazon

Iată-ne ajunși la ultimul pas al completării listei din care o să alegem primul nostru produs pe care îl vom lansa pe Amazon.

Astăzi completăm ultimele două coloane din tabel, care conțin o informație foarte importantă: cât de mare este concurența acelei nișe?

Concurența poate fi estimată în mai multe moduri, dar de departe cel mai bun indicator este numărul de review-uri pe care îl au principalii jucători din nișă.

Așadar, vom nota câte review-uri au primele două cele mai bine poziționate produse, iar pentru a obține aceste cifre cel mai ușor, vom folosi din nou o unealtă software ajutătoare: extensia de Google Chrome Helium 10 X-Ray.

Urmărește noul tutorial video:

Dacă nu ești la zi cu „aventura” căutarii primului produs de lansat pe Amazon, voi pune aici la îndemână toate episoadele anterioare:

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
AMZ Academy

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button