#Răspuns – 1. Problema cu … by sergiu

1. Problema cu add to cart n-am mai vazut-o. La prima vedere, ti-as recomanda sa:
– verifici ca adresa de livrare este una de US
– stergi toate cookie-urile si sa incerci din nou

2. Pretul taiat nu mai apare de mult, se pare ca l-au scos cei de la Amazon pentru ca toata lumea abuza de „reduceri”. Daca vrei sa faci o reducere pentru lansare, nu iti recomand sa scazi pretul de pe listing foarte mult, pentru ca in momentul cand il vei creste la loc vei pierde Buy Box. Asta se va intampla pentru ca Amazon considera ca ai un pret prea mare comparativ cu media ultimelor 30 de zile.

3. Este impotriva regulamentului Amazon (TOS) sa pui text promotional in titlul, sau oricare alt element de text, deci te rog sa nu o faci, altfel risti supendarea listing-ului.

4. Daca vrei sa faci o lansare cu coduri de reducere, cel mai bine le distribui pe o platforma specializata ca Tomoson sau Jump Send unde introduci un Super URL care iti va aduce ranking pe un cuvant cheie important.
Acelasi lucru se poate face si cu Facebook Offers, dar e un pic mai complicat. Si mai complicat este cu Facebook Ads + Chat Bots.

In acest caz vei crea coduri unice de discount cu reduceri mari de tip giveaway (80-90%) pe care le vei trimite fiecarui client in parte.

Poti sa distribui coduri generale pe grupuri de Facebook, dar acolo nu vei folosi Super URL si vei oferi o reducere mai mica pe care o poti suporta din marja de profit (30% de exemplu).

Despre lansarea cu giveaway am scris aici:

Lansarea produsului – cum am folosit Tomoson pentru „pomparea” algoritmului Amazon

Lansarea produsului – cum am folosit Tomoson pentru „pomparea” algoritmului Amazon

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Amazon FBA - Cursul AMZ Academy
Back to top button