#Răspuns – Nu este o … by sergiu

Nu este o problema frecventa si iti recomand sa comunici cu Seller Support. In josul paginii click pe „Help”, apoi sub „Need more help?” este butonul „Get Support”.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Training Gratuit Amazon - Duminica, 22 noiembrie 2020, ora 20

2 Comments

  1. Le-am scris 3 zile la rand fara sa primesc vreun raspuns, problema este ca nu stiu unde primesc mesaje de la ei, pentru ca daca intru in casuta “Messages” nu apare nimic. Unde pot vedea ceea ce mi-au raspuns?

  2. In plus, la “Deposit Methods” am adaugat cardul firmei in Dolari, facut la ING in Romania, ar putea prezenta vreo problema factorul asta?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button