#Răspuns – Salut Flavius, Pe ce … by sergiu

Salut Flavius,

Pe ce motiv au suspendat contul?

Ca idee, dupa ce creezi contul, el o sa fie inactiv pana treci de verificarea de identitate.
Deci banuiesc ca ai trimis documentele pentru verificare si nu ai trecut.

Ce motiv ti-au dat pentru refuzul documenteleor?

Aici sunt cateva lucruri la care le recomand oamenilor sa fie atenti cand trec prin Seller Identity Verification:

  • Adresa introdusa la inscriere sa fie aceeasi cu cea de pe extrasul de cont
  • Recomand un extras de cont de la Payoneer, pentru ca este direct in engleza si angajatii Amazon sunt obisnuiti cu acest format
  • Daca sunt refuzate documentele, cititi cu atentie mesajele primite pentru a intelege motivul
  • Pentru clarificarea rapida a intrebarilor, puteti sa contactati Seller Support pe chat sau la telefon
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Curs Amazon Business Boost

One Comment

  1. Salut! Problema e ca nu imi spun clar motivul, am primit raspunsul acesta: -We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not sell on Amazon.com.
    Banuiesc ca nu sunt ok documentele, am cont facut la B Transilvania si pe extrasul de cont nu e chiar aceeasi adresa ca si in buletin, asa genereaza cand scot extras, mi sa spus ca nu se poate remedia problema.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.