#Răspuns – Salut Flavius, Pe ce … by sergiu

Salut Flavius,

Pe ce motiv au suspendat contul?

Ca idee, dupa ce creezi contul, el o sa fie inactiv pana treci de verificarea de identitate.
Deci banuiesc ca ai trimis documentele pentru verificare si nu ai trecut.

Ce motiv ti-au dat pentru refuzul documenteleor?

Aici sunt cateva lucruri la care le recomand oamenilor sa fie atenti cand trec prin Seller Identity Verification:

  • Adresa introdusa la inscriere sa fie aceeasi cu cea de pe extrasul de cont
  • Recomand un extras de cont de la Payoneer, pentru ca este direct in engleza si angajatii Amazon sunt obisnuiti cu acest format
  • Daca sunt refuzate documentele, cititi cu atentie mesajele primite pentru a intelege motivul
  • Pentru clarificarea rapida a intrebarilor, puteti sa contactati Seller Support pe chat sau la telefon
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Cartea in format electronic Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton

2 Comments

  1. Salut! Problema e ca nu imi spun clar motivul, am primit raspunsul acesta: -We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not sell on Amazon.com.
    Banuiesc ca nu sunt ok documentele, am cont facut la B Transilvania si pe extrasul de cont nu e chiar aceeasi adresa ca si in buletin, asa genereaza cand scot extras, mi sa spus ca nu se poate remedia problema.

    1. Salut! Sunt in aceeasi situatie: la 30 minute de la aprobare imi suspenda contul si la doua ore imi trag banii. Am deja 3 mail-uri trimise, pe toate formularele indicate in mail-urile automate, care par a nu avea nici o ;egatura cu ce le scriu eu.
      Le cer insistent sa explice ce e gresit, si primesc doar raspunsuri de genul:
      „We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time. ”
      „Your Amazon Seller account has been deactivated. Your listings have been removed. Funds will not be transferred to you and may be held for 90 days or longer. ”
      A reusit cineva sa comunice coerent cu ei?
      Multumesc, Cristina M.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.