#Răspuns – Salut Tavi, In primul … by sergiu
Salut Tavi,
In primul rand felicitari pentru perseverenta dupa lovitura primita cu review-urile.
E foarte probabil ca ai o problema la indexare, deci cum ai spus, produsul apare in rezultate pentru cautari care nu sunt 100% relevante.
Faptul ca apar produse semi-relevante in lista de „Sponsored products related to this item” este un indiciu foarte bun in directia asta.
Legat de indexare as avea 2 observatii/sfaturi:
1. Mi-a sarit in ochi este ca nu ai mentionat nimic de PPC dupa relansarea din 15 septembrie.
Este important sa faci PPC pe cuvintele cheie cele mai relevante si cautate, indiferent de buget.
Asa vei „ajuta” algoritmul Amazon sa indexeze produsului tau cum trebuie (mai ales in urma vanzarilor pe aceste cautari).
2. Am analizat listing-ul tau (pe care mi l-ai trimis in privat – nota pentru cititori 🙂 ) si am observat ca in titlu ai pus cam multe cuvinte cheie care nu descriu exact produsul tau. Intr-adevar, si concurentii tai fac cam la fel, dar parca nu chiar asa mult.
Titlul este cel mai important „real estate” din punctul de vedere al optimizarii pe cuvinte cheie. Amazon va considera cuvintele din titlu cele mai importante pentru definirea produsului.
Ca idee, recomandarea mea pentru structura titlului e urmatoarea:
[brand] [keyword principal] – [2-3 keywords secundare] – [beneficii de baza] – [dimensiune, culoare, material etc (ce are relevanta)]Succes!
Salut Sergiu,
Iti foarte multumesc pentru raspuns. Am facut deja cateva modificari si sunt curios sa vad. Face sens ceea ce mi ai zis acolo si da, cred ca am exagerat cu acele kw nerelevante in titlu.
Ciudat este ca Amazonul cred ca face ceva modificari. In titlu nu mai apar civintele de legatura gen : for, with, and. Am observat asta si la cativa competitori insa nu la toti.
Astept sa vad cum o sa fie si o sa revin pe platforma cu noutati.
Legat de PPC da si acolo au fost probleme. In senspul ca CTR era foarte mic in automata si ma tot ducea in aiurea.
Revin cu noutati.