#Reply – Alege tot Singapore … by sergiu

Alege tot Singapore si uploadeaza cele 2 documente cerute: scanare dupa CI pe ambele parti si extras de cont bancar.
E foarte important ca adresa din CI, adresa de pe extrasul de cont, si adresa introdusa la inscriere (in afara de tara) sa fie identice.

Din fericire, CI de Romania e in 3 limbi, printre care 2 acceptate de ei (franceza si engleza), deci o sa fie ok.

Majoritatea bancilor emit extrase de cont si in engleza.
Daca nu, atunci poti incerca sa-l trimiti in romana, si sa le recomanzi sa foloseasca Google Translate (serios, a functionat pentru multi).
Daca nu accepta asa, atunci va trebui sa-l traduci la un traducator autorizat si sa-l legalizezi la un notar (cam toti notarii colaboreaza cu traducatori, deci mergi direct la un notar).

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Ebook Business a l'Amazon - reteta care nu pica greu

15 Comments

  1. Am facut asta si acum am primit un email cum ca tara cu care m-am inscris nu se potriveste cu tara din documente:

  2. In primul rand, te rog sa te loghezi pe contul de buyer, adica chiar pe Amazon.com, in dreapta sus "Sign in".
    Chiar daca nu crezi ca ai cont de buyer, sa stii ca in momentul cand ti-ai facut cont de seller s-a generat automat si unul de buyer.

    Acolo sub meniul "Your Account" ai butonul "Addresses".
    Asigura-te ca acolo e doar adresa ta din buletin, cu Romania.
    Sterge orice alta adresa.

    In rest, daca ai acces, ar fi ok in contul de Seller sub Settings / Account Info sa pui Romania si la Business Address și Legal Entity.

    Dupa asta trimite-le iar aceleasi documente.

  3. Salut, am si eu nevoie de putin ajutor daca se poate? ce tara ai selectat cand ai trimis actele ultima data ?

  4. orice tara… Bulgaria, US etc, important e in buyer account sa nu mai fie alte adrese decat cea de Romania

  5. Din pacate la mine nu a functionat. la contul de buyer singura adresa care apare e cea din buletin, de Romania. cand am incarcat documentele solicitate am selectat din lista Singapore. Tocmai ce am primit mes ca …The country of origin you selected during registration does not match the information on the documents you provided.
    nu stiu ce sa mai fac, ma tem sa nu ma suspende…definitiv

  6. Salut,am doar adresa din buletin pe ambele comturi am trimis ca acre CI fata/verso si extras in engleza am aceiasi problema ca la tine defapt e un mail robot,probabil ar trebui sa asteptam,poate lasa cineva un mail pentru o a putea lua legatura,cineva care a reusit,multumesc.

  7. In continuare aceeasi problema, am trimis actele de 10 ori si am schimbat si tarile (singapore, bulgaria, ungaria, usa, cehia) tot nu merge imi da mesaj ca tara de origine nu se potriveste cu actele !! nu mai stiu ce sa fac !! poate reuseste cineva si ne ajuta si pe noi !

  8. Si eu am patit la fel, desi am avut cont pe individual activ si verificat. Se pare ca nu mai functioneaza asa de cateva zile

  9. Si eu am cont pe individual activ si verificat.
    Am aplicat azi pentru profesional, am ales Singapore,
    am pus un card Raiffeisen in $ si un card Payoneer.Am
    uploandat documentele cerute. si am primit raspunsul:
    "Expected decision date: Jul 8, 2017"

  10. Salut,

    Aseara mi-am facut contul si dupa aprox. 2 ore am primit mail-ul in care imi spunea ca tara selectata la inregistrare nu corespunde cu tara din documentele transmise.Le-am dat mail in care am atasat din nou CI si extrasul bancar (in lb. romana) si un printscreen cu adresa din cont (aici atat pt buyer cat si pt seller am pus adresa din CI) si cu putin tupeu le-am spus ca nu vad unde este problema pt ca in cont si in doc. trimise este aceeasi adresa.Azi dimineata am primit mail-ul
    Hello,
    We have reviewed the information you provided and your account is fully accessible again. Any funds associated with your account are now available.
    Sincerely,
    Sper sa va ajute

  11. Am primit raspunsul asta pe mail la o ora dupa ce am incarcat documentele:

    In order to be eligible to sell on Amazon, you need to be resident in one of the following countries (https://sellercentral.amazon.com/gp/help/help.html?ie=UTF8&itemID=200405020&ref_=xx_200405020_a_r0_cont_sgsearch&referral=A3J81RMO139O77_A3G0NXFJ29AP9A)

    The country of origin you selected during registration does not match the information on the documents you provided.

    Within the next 30 days, please update your country of origin or upload new documents in the verification section of Seller Central (https://sellercentral.amazon.com/hz/approvalrequest/register).

    If you do not take one of these actions within the next 30 days, you may not be allowed to sell on Amazon.com, Amazon.ca, and Amazon.com.mx.

    Please do not attach documents to the case. For security reasons, we only accept documents uploaded via the verification section of Seller Central.

    Thank you for selling with Amazon,

    Seller Performance
    Amazon.com Seller Support