Sfaturi

Bune de vandut – episodul 5

Revin astâzi cu un nou episod din seria „Bune de vândut”, unde prezint periodic trei nișe de pe Amazon.com care se arată viabile din punctul de vedere al cererii și concurenței, astfel încât, urmărind pașii corecți, oricine ar putea lansa cu succes în viitorul apropiat un produs acolo având un buget de aproximativ 5000 de dolari.

Am făcut un mic concediu cu această serie, dar sunt gata să reîncep cu forțe proaspete.

Astăzi vom vorbi despre o nișă din categoria Home & Kitchen și două nișe din Sports & Outdoors, legate de două sporturi total diferite.

Bachelorette party cups

Aceste pahare sunt imprimate cu mesaje specifice petrecerilor de burlăcițe.

Caracteristici (primele 10 produse):

  • Cerere medie
  • Concurență mica-medie: 67 reviews în medie
  • Posibilitatea de a crea un brand în jurul produselor pentru decor interior/exterior.
  • Poți să-ți pui imaginația la contribuție pentru a găsi design-uri atractive prin care să ieși în evidență.
  • În general sunt pahare de unică folosință, deci s-ar putea considera consumabile, dar având în vedere ca petrecerea de burlăcițe se întâmplă (preferabil) o singură dată în viața unei persoane, nu putem totuși vorbi de cumpărături recurente. Cu toate acestea, cererea este bună.

Fishing knot tying tool

O unealtă care te ajută să legi nodul unui cârlig de pescuit.

Caracteristici (primele 10 produse):

  • Cerere medie
  • Concurență medie: 190 reviews în medie
  • Posibilitatea de a crea un brand în jurul produselor pentru pescuit.

Bowling ball bag

Genți pentru transportul bilelor de bowling, pentru că adevărații pasionați vin cu bila de acasă…

Caracteristici (primele 10 produse):

  • Cerere medie
  • Concurență medie-mare: 198 reviews în medie
  • Posibilitatea de a crea un brand în jurul produselor pentru bowling. De exemplu, o subnișă legată de bowling care ajuns pe lista mea inițială este „bowling wrist support”, care are concurență un pic cam mare pentru a fi un bun prim produs. După ce ai însă un brand și o bază de clienți, poți aborda mai ușor și astfel de produse complementare.
  • Produsele la vânzare acum se încadrează pe o plajă mai largă de preț și dimensiuni, de la large standard-size între 20-30 dolari, la small oversize cu 30-100+ dolari. Pentru primul produs ar fi mai potrivit un model mai mic și mai ieftin, după care se poate extinde catalogul de produse.

Trebuie să menționez că am găsit aceste nișe folosind o strategie pas cu pas care nu dă greș, pe care am învățat-o de la cursul AMZ Academy.

AMZ Academy Este singurul curs din România, unde pe lângă informații și susținere completă în cele 3 luni pe care se desfășoară, primești și suport după încheierea cursului oricând ai nevoie.

Dacă te interesează să pornești o afacere pe care o poți desfășura 100% online și care îți va putea oferi independență financiară, îți recomand cu căldură să participi la următorul webinar gratuit al celor de la AMZ Academy care va avea loc duminică la ora 20:00.

Mă înscriu la WEBINARUL GRATUIT acum!

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Cartea in format electronic Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button