Diverse

Cartea în format electronic „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” este disponibilă din acest moment!

Vreau doar să vă anunț că tocmai am lansat cea mai nouă carte a mea: Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?

Deja din momentul când am lansat prima mea carte, „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, am avut planul să lansez anul acesta o nouă carte care va trata și etapele mai avansate ale unei afaceri cu produse fizice pe Amazon (după cum m-am și „scăpat” la sfârșitul cărții).

Ei bine, nu m-am ținut de cuvânt: am scris o carte care tratează TOATE etapele unei afaceri cu produse fizice pe Amazon, de la cercetarea produsului până la… vânzarea afacerii.

Am primit întrebarea: care este diferența față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”?

Un răspuns simplu ar fi că „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” înseamnă:

  • 50% – conținut actualizat despre lansarea afacerii (o variantă mult actualizată a „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, dacă vrei);
  • 50% – conținut complet nou despre dezvoltarea în continuare afacerii.

Și estimarea chiar se potrivește, noua carte are o lungime exact dublă față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, de 228 de pagini în varianta PDF.

Iată câteva dintre subiectele complet noi tratate în carte:

  • Cercetarea cuvintelor cheie cu Helium 10 – Cerebro
  • Folosirea Jungle Scout Keyword Scout pentru estimarea costului PPC înainte de lansare
  • Obținerea de coduri de bare GS1 în regim de licență
  • Creșterea în ranking pe diverse cuvinte cheie cu ajutorul Helium 10 – Cerebro
  • Optimizarea PPC în 3 etape
  • Inventory Performance Index
  • Facebook: reclame, Facebook Pixel, grupuri, audiențe Custom și Lookalike, și multe altele
  • Obținerea de vânzări și review-uri verificate folosind Facebook și chat bots
  • Crearea Lightning Deals
  • Obținerea unui trademark în SUA
  • Înregistrarea la Amazon Brand Registry
  • Enhanced Brand Content
  • Early Reviewer Program
  • Headline Search Ads
  • Crearea unui site de prezentarea
  • Crearea unui site de comerț electronic folosind WooCommerce sau Shopify
  • Folosirea Helium 10 – Keyword Tracker
  • Folosirea Helium 10 – Hijacker Alert
  • Angajarea unui asistent virtual
  • Vânzarea afacerii prin platforma Empire Flippers

Design-ul conținutului este optimizat pentru o citire mai plăcută, în special prin chenare care scot în evidență aspectele importante și exemplele.

Structura cărții este inspirată din pregătirea și participarea la o competiție de anduranță, astfel avem 5 secțiuni:

  1. Antrenamentul: acumularea de cunoștințe despre Amazon, găsirea primului produs, găsirea furnizorului;
  2. Încălzirea: listarea produsului, trimiterea stocului, primele review-uri;
  3. Startul: lansarea produsului;
  4. Parcursul: aprofundarea facilităților Amazon Seller Central, strategii de optimizare și gestiune, dezvoltarea în afara Amazon;
  5. Finish: vânzarea afacerii.

Până pe 2 septembrie, ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” va fi disponibil la un preț redus cu 50%!

Cumpăr acum ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton”

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Cartea in format electronic Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.