Diverse

Cartea în format electronic „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” este disponibilă din acest moment!

Vreau doar să vă anunț că tocmai am lansat cea mai nouă carte a mea: Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?

Deja din momentul când am lansat prima mea carte, „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, am avut planul să lansez anul acesta o nouă carte care va trata și etapele mai avansate ale unei afaceri cu produse fizice pe Amazon (după cum m-am și „scăpat” la sfârșitul cărții).

Ei bine, nu m-am ținut de cuvânt: am scris o carte care tratează TOATE etapele unei afaceri cu produse fizice pe Amazon, de la cercetarea produsului până la… vânzarea afacerii.

Am primit întrebarea: care este diferența față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”?

Un răspuns simplu ar fi că „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” înseamnă:

  • 50% – conținut actualizat despre lansarea afacerii (o variantă mult actualizată a „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, dacă vrei);
  • 50% – conținut complet nou despre dezvoltarea în continuare afacerii.

Și estimarea chiar se potrivește, noua carte are o lungime exact dublă față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, de 228 de pagini în varianta PDF.

Iată câteva dintre subiectele complet noi tratate în carte:

  • Cercetarea cuvintelor cheie cu Helium 10 – Cerebro
  • Folosirea Jungle Scout Keyword Scout pentru estimarea costului PPC înainte de lansare
  • Obținerea de coduri de bare GS1 în regim de licență
  • Creșterea în ranking pe diverse cuvinte cheie cu ajutorul Helium 10 – Cerebro
  • Optimizarea PPC în 3 etape
  • Inventory Performance Index
  • Facebook: reclame, Facebook Pixel, grupuri, audiențe Custom și Lookalike, și multe altele
  • Obținerea de vânzări și review-uri verificate folosind Facebook și chat bots
  • Crearea Lightning Deals
  • Obținerea unui trademark în SUA
  • Înregistrarea la Amazon Brand Registry
  • Enhanced Brand Content
  • Early Reviewer Program
  • Headline Search Ads
  • Crearea unui site de prezentarea
  • Crearea unui site de comerț electronic folosind WooCommerce sau Shopify
  • Folosirea Helium 10 – Keyword Tracker
  • Folosirea Helium 10 – Hijacker Alert
  • Angajarea unui asistent virtual
  • Vânzarea afacerii prin platforma Empire Flippers

Design-ul conținutului este optimizat pentru o citire mai plăcută, în special prin chenare care scot în evidență aspectele importante și exemplele.

Structura cărții este inspirată din pregătirea și participarea la o competiție de anduranță, astfel avem 5 secțiuni:

  1. Antrenamentul: acumularea de cunoștințe despre Amazon, găsirea primului produs, găsirea furnizorului;
  2. Încălzirea: listarea produsului, trimiterea stocului, primele review-uri;
  3. Startul: lansarea produsului;
  4. Parcursul: aprofundarea facilităților Amazon Seller Central, strategii de optimizare și gestiune, dezvoltarea în afara Amazon;
  5. Finish: vânzarea afacerii.

Până pe 2 septembrie, ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” va fi disponibil la un preț redus cu 50%!

Cumpăr acum ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton”

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Curs Amazon Business Boost

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.