Cartea în format electronic „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” este disponibilă din acest moment!

Vreau doar să vă anunț că tocmai am lansat cea mai nouă carte a mea: Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?
Deja din momentul când am lansat prima mea carte, „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, am avut planul să lansez anul acesta o nouă carte care va trata și etapele mai avansate ale unei afaceri cu produse fizice pe Amazon (după cum m-am și „scăpat” la sfârșitul cărții).
Ei bine, nu m-am ținut de cuvânt: am scris o carte care tratează TOATE etapele unei afaceri cu produse fizice pe Amazon, de la cercetarea produsului până la… vânzarea afacerii.
Am primit întrebarea: care este diferența față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”?
Un răspuns simplu ar fi că „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” înseamnă:
- 50% – conținut actualizat despre lansarea afacerii (o variantă mult actualizată a „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, dacă vrei);
- 50% – conținut complet nou despre dezvoltarea în continuare afacerii.
Și estimarea chiar se potrivește, noua carte are o lungime exact dublă față de „Business a l’Amazon – rețeta care nu pică greu”, de 228 de pagini în varianta PDF.
Iată câteva dintre subiectele complet noi tratate în carte:
- Cercetarea cuvintelor cheie cu Helium 10 – Cerebro
- Folosirea Jungle Scout Keyword Scout pentru estimarea costului PPC înainte de lansare
- Obținerea de coduri de bare GS1 în regim de licență
- Creșterea în ranking pe diverse cuvinte cheie cu ajutorul Helium 10 – Cerebro
- Optimizarea PPC în 3 etape
- Inventory Performance Index
- Facebook: reclame, Facebook Pixel, grupuri, audiențe Custom și Lookalike, și multe altele
- Obținerea de vânzări și review-uri verificate folosind Facebook și chat bots
- Crearea Lightning Deals
- Obținerea unui trademark în SUA
- Înregistrarea la Amazon Brand Registry
- Enhanced Brand Content
- Early Reviewer Program
- Headline Search Ads
- Crearea unui site de prezentarea
- Crearea unui site de comerț electronic folosind WooCommerce sau Shopify
- Folosirea Helium 10 – Keyword Tracker
- Folosirea Helium 10 – Hijacker Alert
- Angajarea unui asistent virtual
- Vânzarea afacerii prin platforma Empire Flippers
Design-ul conținutului este optimizat pentru o citire mai plăcută, în special prin chenare care scot în evidență aspectele importante și exemplele.
Structura cărții este inspirată din pregătirea și participarea la o competiție de anduranță, astfel avem 5 secțiuni:
- Antrenamentul: acumularea de cunoștințe despre Amazon, găsirea primului produs, găsirea furnizorului;
- Încălzirea: listarea produsului, trimiterea stocului, primele review-uri;
- Startul: lansarea produsului;
- Parcursul: aprofundarea facilităților Amazon Seller Central, strategii de optimizare și gestiune, dezvoltarea în afara Amazon;
- Finish: vânzarea afacerii.
Până pe 2 septembrie, ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?” va fi disponibil la un preț redus cu 50%!
Cumpăr acum ebook-ul „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton”
Buna ziua,sunt un mic producător de marochinarie(genti,poșete,portofele,borsete,serviete),dețin site-ul igepanleather,va rog,mă puteți ajuta sa vând pe Amazon? 0744586571
Va mulțumesc,bineînțeles onorariul mi-l comunicați Dvs.
Pentru consultanță recomand serviciile agenției AMZ Concept, cu care am negociat și reduceri pentru cititorii blogului.
Website: https://amzconcept.com/amzseller/
Email: contact@amzconcept.com
Telefon: 0765 362 291