Sfaturi

Despre Amazon Brand Registry si Enhanced Brand Content

Pentru că s-a lovit de multe cazuri de produse contrafăcute, Amazon a creat un serviciu special pentru ca proprietarii de brand-uri să-și protejeze proprietatea intelectuală. Brand Registry leagă un brand de un singur magazin, și prin „Enhanced Brand Content”, despre care vorbesc imediat, oferă posibilitatea de a crea listing-uri mai atractive pentru cumpărători.

Pentru a putea aplica la Brand Registry îți va trebui un trademark înregistrat într-una din țările agreate de Amazon. SUA este evident una din ele, dar mai sunt acceptate și țări din UE printre altele.

Dacă nu ai încă un trademark într-o țară agreată de Amazon, recomandarea mea este să aplici pentru un trademark în SUA (oferit de USPTO – United States Patent and Trademark Office).

Obținerea unui trademark

Procesul de a obține un trademark este îndelungat, durează minim 6 luni și o statistică de la USPTO spune că 80% din aplicații sunt respinse în primă fază, fiind cerute detalii adiționale sau modificări. Va trebui așadar să te înarmezi cu multă răbdare.

Personal, am obținut un trademark de la USPTO în 8 luni, fără să fiu respins la niciun pas… deci se poate. Pentru aplicare am folosit serviciile companiei LegalForce care deține site-ul Trademarkia.

Pașii detaliați pentru a aplica pentru o marcă pe Trademarkia sunt prezentați în cartea mea, „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?”.

Enhanced Brand Content

Aceasta este prima funcționalitate pe care recomand să o folosim îndată ce avem acces la Brand Registry. Prin Enhanced Brand Content vom putea:

  • Înlocui descrierea clasică, alcătuită doar din text cu mici elemente de formatare, cu un conținut structurat care conține și text și imagini.
  • Adăuga un clip video care va apărea împreună cu imaginile de pe listing.

Aceste aspecte vor îmbunătăți aspectul listing-ului nostru, vor crește autoritatea brand-ului nostru și, implicit vor crește rata de conversie a paginii.

Am dezvoltat cele scrise mai sus cu lux de amănunte, pași clari de urmat și chiar screenshot-uri în cartea mea în format electronic, „Vânzarea pe Amazon – Sprint sau Maraton?”.

Pachetul complet conține pe lângă ebook și:

  • Broșura bonus „Fabricat în România, vândut pe Amazon” despre cum să găsești produse și să le livrezi din România;
  • Reduceri la servicii de grafică, web design și la unelte care vor veni în ajutorul afacerii tale;
  • Tabele în Excel pentru o organizare mai bună a afacerii.
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Curs Amazon Business Boost

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.