Tutoriale

Generarea cupoanelor de reducere pentru un giveaway

În continuare prezint pașii prin care poți crea coduri de reducere pentru un produs sau o colecție de produse pe Amazon. Aceste coduri pot avea orice procent de discount, dar acum ne concentrăm pe codurile folosite la campanii giveaway.

Le vei distribui persoanelor interesate să primească produsul tău aproape gratuit și vei face asta cu două scopuri:

  1. Creșterea în topul rezultatelor de căutare pentru un anumit cuvânt cheie. Am prezentat strategia în acest articol.
  2. Opțional: obținerea primelor review-uri neverificate pentru produs.

Cum generez codurile

Pașii pentru a genera aceste coduri sunt următorii:

  1. În Seller Central, click pe Advertising / Promotions.
  2. Click pe „Create” sub „Percentage Off”.
  3. Pe pagina asta vei completa detailiile campaniei, dar întâi vei da click pe „Create a new product selection”.
  4. Alegere „ASIN List” din meniul „Product Selection Type” și click pe „Create Product Selection”.
  5. În câmpul „Product Selection Name / Tracking ID:” vom introduce un nume descriptiv pentru produsul nostru, și în „ASIN List” vom introduce codul ASIN al produsului.
  6. Click pe Submit și revenirea la pagina de creare a campaniei.
  7. Se completează câmpurile:
    • Buyer purchases: râmăne neschimbat (At least this quantity of items, 1).
    • Purchased Items: alegem selecția pe care tocmai am creat-o.
    • Buyer gets: Percent off – între 90-95%. Ideea e ca influencer-ul să plătească măcar $1 pe produs, astfel vei atrage oameni mai interesați de nișa ta, nu doar doritori de lucruri gratis. Poți să încerci și cu discount mai mic, deci preț mai mare, dar cu siguranță va scădea numărul de aplicanți.
    • Applies to: Purchased Items.
    • Start Date: nu modificăm.
    • End Date: peste o lună de acum ar fi de ajuns.
    • Internal Description: un nume pentru campanie, de exemplu „bean bag giveaway 1”.
    • Tracking ID: nu modificăm.
    • Claim Code: alegem „Single-use”.
    • Câmpurile apărute le lăsăm așa și dăm click pe „Review”.
  8. Va apărea o alertă: The promotion you entered will result in a discount of greater than 70%. O ignorăm și click pe Submit.
  9. Va apărea o notificare:
  10. Click pe „View or modify your promotion”.
  11. Click pe „Manage claim codes” (al doilea buton de sus).
  12. La „Group Name” introducem ceva în genul „For Ranking” și la „Quantity” numărul de unități pe care vrem să le dăm. Dacă ai urmat strategia cu stoc minim (100 de unități), atunci recomand să dai 30 de unități. Dacă ai stocul mai mare, poți să crești numărul.
  13. Click pe Create.
  14. Aproape instant se va genera lista de coduri și va fi disponibilă pentru download. Este o arhivă ZIP care conține un fișier text simplu. Acolo se găsește fiecare cod pe câte un rând, cu formatul XXXX-XXXXXX-XXXXXX. Păstram fișierul pentru mai târziu.

Protejarea stocului

Important: La nivel de promoție nu se poate limita numărul maxim de produse comandate. Asta înseamnă că în momentul acesta dacă cineva comandă 100 de unități va avea discount-ul setat pentru toată comanda.

Din fericire există o setare la nivel de produs care rezolvă această problemă:

  1. Accesare Inventory / Manage Inventory.
  2. Click pe „Edit” în dreptul produsului.
  3. Sub tab-ul „Offer” este câmpul „Max Order Quantity”.
  4. Introducem valoarea „1”.

Acum nimeni nu va putea cumpăra mai mult de o unitate din acest produs la o comandă. Această limită se aplică pentru toate comenzile, și cele cu preț întreg, așa că o vei scoate după terminarea campaniei de giveaway.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Ebook Business a l'Amazon - reteta care nu pica greu

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.