Optimizare

Planul complet pentru o listare de succes pe Amazon

În ultima vreme am abordat subiecte destul de avansate legate de vânzarea pe Amazon și cred că din când în când e bine să revizitez subiecte de bază despre care am mai scris în trecut pentru a mai clarifica niște lucruri și a adăuga noutăți.

Acesta este așa un moment deoarece astăzi vom vorbi despre un pas de bază în vânzarea de produse fizice pe Amazon: crearea listării produsului.

Listare versus listare de succes

Ce este o listare? Este pagina de pe Amazon dedicată unui produs.

Ce face o listare să fie de succes? Faptul că atrage cât mai mulți vizitatori și convinge cât mai mulți dintre aceștia să cumpere produsul.

Elementele unei listări

  • Text: titlu, bullet points, descriere;
  • Imagini;
  • Conținut generat de cumpărători: review-uri, întrebări;
  • Alte elemente: preț, promoții, Buy Box, caracteristici tehnice.

Ce trebuie să faci ca să vinzi?

Sunt două mari criterii pe care o listare trebuie să le îndeplinească pentru ca produsul să se vândă:

  • Partea robotică (algoritmi):
    • Cuvintele cheie și relevanța lor
    • Caracteristicile tehnice
  • Partea umană (texte de vânzare):
    • Emoții
    • Beneficii
    • Probleme rezolvate

Așadar, pașii pe care îi recomandăm pentru a avea o listare apreciată la maxim atât de algoritimii Amazon, cât și de oamenii care o vor accesa sunt următorii:

  1. Găsirea cuvintelor cheie cele mai relevante, dar și căutate;
  2. Compunerea unui text folosind tehnici de persuasiune;
  3. Obținerea de imagini care atrag și convertesc;
  4. Scrierea unui titlu care aduce clickuri;
  5. Bullet points care vând;
  6. Descrierea produsului;
  7. Alte elemente ale listării (prețul, cuvinte cheie ascunse, categoria etc.).

În acest articol vom vorbi în primul rând despre elementele de text: cuvinte cheie, titlu, bullet points, descriere.

Keyword research (cercetarea cuvintelor cheie)

Pentru a găsi produsele dorite, cumpărătorii de pe Amazon folosesc aproape exclusiv bara de căutări din partea de sus a site-ului.

Astfel, ei introduc cuvinte cheie acolo și primesc rezultatele considerate de Amazon cele mai relevante pentru acele cuvinte.

Atunci când facem lista de cuvinte cheie vom analiza două aspecte principale:

  1. Relevanța;
  2. Volumul căutărilor.

Titlul

Titlul este cel mai important element din listare după imagini (despre care vom discuta într-un articol dedicat). El trebuie să conțină cele mai relevante cuvinte cheie pentru indexare optimă (partea robotică) și trebuie să fie atrăgător (partea umană).

Iată câteva idei după care te poți ghida atunci când scrii titlul:

Așa nu:

  • Nu trebuie să depășească 200 de caractere (recomandat între 60-200);
  • Nu folosi cuvinte subiective, cum ar fi „Best”, „Hot”, „Number 1” etc.;
  • Nu include cuvinte promoționale: Sale, Promotion, Free etc.;
  • Nu include prețul;
  • Nu folosi doar majuscule (ALL CAPS);
  • Nu scrie cu majusculă conjuncțiile (and, or), articolele (the, a , an) și prepozițiile (for, in, on, over, with etc.);

Așa da:

  • Scrie cu majusculă fiecare cuvânt (în afară de cele enumerate mai sus);
  • Folosește doar text standard (fără simboluri sau emojis);
  • Folosește doar cuvinte cheie relevante;
  • Include cât de multe cuvinte cheie poți pentru algoritimi;
  • În același timp, menține textul logic și ușor de înțeles pentru oameni;
  • Include beneficii pentru a crește conversia.

Bullet points

Sunt cele 5 fraze scurte care apar pe listare sub titlu și lângă imagini (pe dispozitive mobile un pic mai jos).

Bullet points au două scopuri:

  • Să conțină cât mai multe cuvinte cheie relevante care nu au avut loc în titlu;
  • Să te ajute mai mult să vinzi produsul.

Lungimea maximă a unui bullet point este de 500 de caractere.

Descrierea

Este elementul de text cu cel mai mic impact, atât pentru algoritmi, cât și pentru oameni, însă trebuie să o avem pusă la punct.

Iată câteva sfaturi:

  • Vom folosi aici acele cuvinte cheie relevante pe care încă nu am apucat să le folosim în titlu și bullet points;
  • Pentru a îi da un aspect plăcut, vom folosi HTML pentru formatarea textului;
  • Recapitulăm caracteristicile și beneficiile produsului;
  • Menționăm garanția returului în 30 de zile pentru a elimina riscul;
  • Precizăm câteva detalii despre brand-ul nostru.

Lasă-i pe specialiști să se ocupe!

Aceste informații ți-au fost oferite de către AMZ Concept, agenția de marketing specializată pe Amazon cu servicii complete: foto, video, design de produs, design ambalaj, logo design, web design, crearea listării și multe altele.

Specialiștii de la AMZ Concept au ani de zile experiență pe Amazon și au ajutat peste 1000 de vânzători ca tine să aibă succes.

Am negociat cu ei reduceri majore pentru cititorii articolelor Amazon Seller Romania, de exemplu o reducere de peste 50% pentru crearea unei listări optimizate pe Amazon!

Accesează reducerile acum

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Tags
Show More
Cartea in format electronic "Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton?"

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button