Ce alte strategii de lansare folosim daca nu avem suficienti aplicanti pentru campania Tomoson?

Carmen Stan
aug. 08, 2018 01:50 PM 1 Răspunsuri Lansare produs
Member Since Jul 2018
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Buna Sergiu!

Am generat cupoanele de reducere conform indicatiilor din E-book si am inceput campania pe Tomoson.

Insa in 2 zile de la lansare, am abia 15% aplicanti din nr total de vanzari pe cele 8 zile.

Si nu imi par foarte credibili, 1ul influencer are 14K total reach si 23 avg engmt, al 2lea 5k/ 22, al 3lea 3k/ 25.

Daca in 4 zile nu ajung macar la 100% aplicanti, mai are rost sa aprob vreunul? Sau anulez campania? Oricum nu o sa ajung sa am nr de vanzari dorit pe Amazon *8 zile, astfel incat sa ajung pe prima pagina, si nefiind foarte populari, nu cred ca acesti influenceri imi vor aduce alti potentiali clienti.

Multumesc pentru sfat!

Carmen
2 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
sergiu
aug. 09, 2018
Flag(0)

Buna Carmen,

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca:

  • reducerea este destul de mare, astfel incat influencerii sa nu trebuiasca sa plateasca mai mult de $1.
  • Oferta de pe Tomoson arata atractiv (imagini si text de calitate)

Este normal ca influencerii gratis sa aiba reach si engagement mic, dar noi nu pentru asta ii angajam. Daca cumva apare vreo vanzare din promovarile lor, este un bonus.

Pe noi ne intereseaza strict volumul de vanzari venite de la ei direct in acest moment, si posibilitatea de a obtine cateva review-uri neverificate.

Daca te-ai asigurat ca ai o oferta imbatabila, dar aparent ai un produs care nu prea prinde pe Tomoson (se poate intampla), atunci mai poti incerca JumpSend: https://www.jumpsend.com/.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Carmen Stan
- Aug 09, 2018 11:30 AM
Flag (0)
0

Multumesc, Sergiu.
Oferta arata bine, insa reducerea nu este suficient de mare (2,7$), si nu pot modifica pretul.
Oare pot porni o noua campanie in paralel, cu pretul produsului mai mic, 1$?
Sau sa ma orientez direct catre JumpSend?
Multumesc!
Carmen

Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Cartea in format electronic Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton