Contul suspendat!
Flavius Danut Pantea
Salut! Am o problema si nu stiu cine ma poate ajuta. Am facut cont pe Amazon seller si dupa ce au tras 47.59 dolari contul a fost suspendat. Am trimis mesaje si documente, dar am primit raspuns ca nu pot sa mai vand pe Amazon.com. Poti sa ma ajuti cumva in aceasta problema? Multumesc!
2 participanți


Lasă răspuns
1 Răspunsuri
Cel mai bun răspuns
0

Salut Flavius,
Pe ce motiv au suspendat contul?
Ca idee, dupa ce creezi contul, el o sa fie inactiv pana treci de verificarea de identitate.
Deci banuiesc ca ai trimis documentele pentru verificare si nu ai trecut.
Ce motiv ti-au dat pentru refuzul documenteleor?
Aici sunt cateva lucruri la care le recomand oamenilor sa fie atenti cand trec prin Seller Identity Verification:
- Adresa introdusa la inscriere sa fie aceeasi cu cea de pe extrasul de cont
- Recomand un extras de cont de la Payoneer, pentru ca este direct in engleza si angajatii Amazon sunt obisnuiti cu acest format
- Daca sunt refuzate documentele, cititi cu atentie mesajele primite pentru a intelege motivul
- Pentru clarificarea rapida a intrebarilor, puteti sa contactati Seller Support pe chat sau la telefon
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Salut! Problema e ca nu imi spun clar motivul, am primit raspunsul acesta: -We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not sell on Amazon.com.
Banuiesc ca nu sunt ok documentele, am cont facut la B Transilvania si pe extrasul de cont nu e chiar aceeasi adresa ca si in buletin, asa genereaza cand scot extras, mi sa spus ca nu se poate remedia problema.