Contul suspendat!

Flavius Danut Pantea
aug. 13, 2018 04:31 PM 1 Răspunsuri Inscriere
Member Since Aug 2018
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Salut! Am o problema si nu stiu cine ma poate ajuta. Am facut cont pe Amazon seller si dupa ce au tras 47.59 dolari contul a fost suspendat. Am trimis mesaje si documente, dar am primit raspuns ca nu pot sa mai vand pe Amazon.com. Poti sa ma ajuti cumva in aceasta problema? Multumesc!
2 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
sergiu
aug. 15, 2018
Flag(0)

Salut Flavius,

Pe ce motiv au suspendat contul?

Ca idee, dupa ce creezi contul, el o sa fie inactiv pana treci de verificarea de identitate.
Deci banuiesc ca ai trimis documentele pentru verificare si nu ai trecut.

Ce motiv ti-au dat pentru refuzul documenteleor?

Aici sunt cateva lucruri la care le recomand oamenilor sa fie atenti cand trec prin Seller Identity Verification:

  • Adresa introdusa la inscriere sa fie aceeasi cu cea de pe extrasul de cont
  • Recomand un extras de cont de la Payoneer, pentru ca este direct in engleza si angajatii Amazon sunt obisnuiti cu acest format
  • Daca sunt refuzate documentele, cititi cu atentie mesajele primite pentru a intelege motivul
  • Pentru clarificarea rapida a intrebarilor, puteti sa contactati Seller Support pe chat sau la telefon
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Flavius Danut Pantea
- Aug 20, 2018 06:57 PM
Flag (0)
0

Salut! Problema e ca nu imi spun clar motivul, am primit raspunsul acesta: -We reviewed your account and the information you provided, and we have decided that you may not sell on Amazon.com.
Banuiesc ca nu sunt ok documentele, am cont facut la B Transilvania si pe extrasul de cont nu e chiar aceeasi adresa ca si in buletin, asa genereaza cand scot extras, mi sa spus ca nu se poate remedia problema.

Cristina M.
- Nov 21, 2018 03:07 PM
Flag (0)
0

Salut! Sunt in aceeasi situatie: la 30 minute de la aprobare imi suspenda contul si la doua ore imi trag banii. Am deja 3 mail-uri trimise, pe toate formularele indicate in mail-urile automate, care par a nu avea nici o ;egatura cu ce le scriu eu.
Le cer insistent sa explice ce e gresit, si primesc doar raspunsuri de genul:
„We received your submission but do not have enough information to reactivate your account at this time. ”
„Your Amazon Seller account has been deactivated. Your listings have been removed. Funds will not be transferred to you and may be held for 90 days or longer. ”
A reusit cineva sa comunice coerent cu ei?
Multumesc, Cristina M.

Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Amazon FBA - Cursul AMZ Academy
Back to top button