Eroare afisare listing dupa lansare
Ovidiu
Salut Sergiu,
La aproximativ o saptamana dupa lansarea produsului am vrut sa incep o campanie Tomoson de tip Giveaway cu coduri unice de discount. Am obtinut codurile, dar daca accesez listing-ul produsului din Inventory, imi apare o eroare ( cea cu cainele ) in care mi se spune ca pagina nu este gasita. Item-ul imi apare ca fiind cu status activ in Inventory. Nu mai gasesc produsul nici prin Super URL.
Nu stiu ce am facut gresit. Precizez ca nu am primit nici un fel de notificare referitoare la suspendare sau ceva de genul asta.
Crezi ca ma poti ajuta cu un raspuns?
Multumesc anticipat.
Toate cele bune.
La aproximativ o saptamana dupa lansarea produsului am vrut sa incep o campanie Tomoson de tip Giveaway cu coduri unice de discount. Am obtinut codurile, dar daca accesez listing-ul produsului din Inventory, imi apare o eroare ( cea cu cainele ) in care mi se spune ca pagina nu este gasita. Item-ul imi apare ca fiind cu status activ in Inventory. Nu mai gasesc produsul nici prin Super URL.
Nu stiu ce am facut gresit. Precizez ca nu am primit nici un fel de notificare referitoare la suspendare sau ceva de genul asta.
Crezi ca ma poti ajuta cu un raspuns?
Multumesc anticipat.
Toate cele bune.
2 participanți


Lasă răspuns
1 Răspunsuri
Cel mai bun răspuns
0

Salut Ovidiu,
Te rog sa contactezi Seller Support in legatura cu aceasta problema, pare a fi o eroare pe platforma.
Pentru asta, logheaza-te in Seller Central, si in josul paginii click pe link-ul „Get Support”.
Urmeaza pasii indicati… ei fac tot posibilul sa te ajute sa gasesti rezolvarea direct in documentatia lor, fara sa trebuiasca sa vorbesti cu cineva.
Dar, intr-un final vei putea lua legatura cu un angajat prin telefon sau chat, sau vei putea trimite un email, daca ai rabdare.
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Multumesc pentru ajutor respectiv indrumare.
Am facut demersurile.
Sper sa se rezolve cat mai curand. Se pare ca era o problema la descrierea din titlu, pe care au descoperit-o dupa o saptamana.