Identificare clienti care anuleaza comanda
Cam de aproximativ 3 saptamani, la aproximativ 3 zile si mai nou la fiecare 3 zile imi apare vanzare in Amazon dupa care este anulata. Astazi la 3 zile dupa ultima comanda anulata, imi apar iarsi 2 comenzi la 1 minut una dupa cealalalta. Dupa 15....20 de minute una din ele apare cu status Canceled. Imediat apare si cea de a doua comanda cu status Canceled. Stiu ca Sergiu a scris ceva despre cum putem identifica pe cei care au adaugat produsul nostru in cos fara sa finalizeze comanda, insa nu gasesc acel articol si nu mai stiu pasii care trebuie facuti. Intrebarea mea este daca exista posibilitatea din seller central sa vad si depre aceste comenzi anulate.
Multumes si spor tuturor!


Cred ca ai facut o confuzie, nu am scris niciun articol despre cum ii identifici pe cei care au adaugat produsul in cos si n-au finalizat comanda.
Am scris unul despre cum sa gasesti comanda asociata unui review, dar din pacate nici asta nu mai functioneaza.
Amazon nu te lasa sa identifici sau sa contactezi clientul in cazul in care comanda este anulata, asa ca ia-ti gandul de la asta 🙂
Legat de activitatea „ciudata” pe care o descrii in care ti se anuleaza comenzi des, pot fi multe motive in spate, inclusiv un client sau mai multi clienti nehotarati. Sau poate exista un produs foarte similar cu al tau, dar cu pret mai mic, sau ceva mai atractiv, pe care il observa dupa plasarea comenzii.