Lansare produs

Ciobîcă Ovidiu
oct. 10, 2018 09:55 AM 1 Răspunsuri Lansare produs
Member Since Sep 2018
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Salutare!

Ma aflu la lansarea primului FBA, dar vad ca atunci cand dau click pe Ad to Cart, imi apare o carte care a ramas in cos mai demult, iar produsul nu apare nicaieri.Din cecauze se intampla acest lucru si cum as putea sa remediez situatia?

Apoi, am facut o reducere de 60% din pretul de lista (timp de 7 zile), insa in listing imi apare pretul redusa direct, si nu alaturi de pretul vechi. Pot schimba lucrul asta? AR fi ok ca alternativ sa trec in titlul anuntul reducerii?

Am postat reducerea in cateva grupuri de facebook pentru reduceri, cu limita de 1 produs de persoana si 10 produse cu discount. Este o idee buna sa fac asta? Presupun ca de aici nu are sens sa  astept la vreun review.

 

Multumesc!
2 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
sergiu
oct. 12, 2018
Flag(0)

1. Problema cu add to cart n-am mai vazut-o. La prima vedere, ti-as recomanda sa:
– verifici ca adresa de livrare este una de US
– stergi toate cookie-urile si sa incerci din nou

2. Pretul taiat nu mai apare de mult, se pare ca l-au scos cei de la Amazon pentru ca toata lumea abuza de „reduceri”. Daca vrei sa faci o reducere pentru lansare, nu iti recomand sa scazi pretul de pe listing foarte mult, pentru ca in momentul cand il vei creste la loc vei pierde Buy Box. Asta se va intampla pentru ca Amazon considera ca ai un pret prea mare comparativ cu media ultimelor 30 de zile.

3. Este impotriva regulamentului Amazon (TOS) sa pui text promotional in titlul, sau oricare alt element de text, deci te rog sa nu o faci, altfel risti supendarea listing-ului.

4. Daca vrei sa faci o lansare cu coduri de reducere, cel mai bine le distribui pe o platforma specializata ca Tomoson sau Jump Send unde introduci un Super URL care iti va aduce ranking pe un cuvant cheie important.
Acelasi lucru se poate face si cu Facebook Offers, dar e un pic mai complicat. Si mai complicat este cu Facebook Ads + Chat Bots.

In acest caz vei crea coduri unice de discount cu reduceri mari de tip giveaway (80-90%) pe care le vei trimite fiecarui client in parte.

Poti sa distribui coduri generale pe grupuri de Facebook, dar acolo nu vei folosi Super URL si vei oferi o reducere mai mica pe care o poti suporta din marja de profit (30% de exemplu).

Despre lansarea cu giveaway am scris aici:

Cum poți să lansezi un produs direct pe prima pagină în 8 zile

Lansarea produsului – cum am folosit Tomoson pentru „pomparea” algoritmului Amazon

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Cartea in format electronic Vanzarea pe Amazon - Sprint sau Maraton