Method payment

Andrei
nov. 19, 2020 09:09 AM 1 Răspunsuri Adaugare produs
Member Since May 2020
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Buna ziua , astazi am incercat sa creez listarea sumara dar dupa ce selectez categoria si sub categoria imi da eroare spunandu mi sa verific daca cardul de credit este valid sau daca nu cumva este in curs de procesare.
Eu intrand pe meniu , imi arata statusul cartii de credit valid , de aeemenea cererea de creare a contului a fost facuta acum mai bine de o saptamana , ultima adaugare facuta fiind ieri , referitoare la tax interview (unde nu am introdus cardul de credit) deci nu ar trebui sa fie inncues de procesare .
Aveti idee daca este o eroare frecventa si ce as putea face in acest caz ?
2 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
sergiu
nov. 20, 2020
Flag(0)

Nu este o problema frecventa si iti recomand sa comunici cu Seller Support. In josul paginii click pe „Help”, apoi sub „Need more help?” este butonul „Get Support”.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Andrei
- Nov 20, 2020 09:09 AM
Flag (0)
0

Le-am scris 3 zile la rand fara sa primesc vreun raspuns, problema este ca nu stiu unde primesc mesaje de la ei, pentru ca daca intru in casuta “Messages” nu apare nimic. Unde pot vedea ceea ce mi-au raspuns?

Andrei
- Nov 20, 2020 09:12 AM
Flag (0)
0

In plus, la “Deposit Methods” am adaugat cardul firmei in Dolari, facut la ING in Romania, ar putea prezenta vreo problema factorul asta?

Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Training Gratuit Amazon - Duminica, 22 noiembrie 2020, ora 20
Back to top button