Method payment
Andrei
Buna ziua , astazi am incercat sa creez listarea sumara dar dupa ce selectez categoria si sub categoria imi da eroare spunandu mi sa verific daca cardul de credit este valid sau daca nu cumva este in curs de procesare.
Eu intrand pe meniu , imi arata statusul cartii de credit valid , de aeemenea cererea de creare a contului a fost facuta acum mai bine de o saptamana , ultima adaugare facuta fiind ieri , referitoare la tax interview (unde nu am introdus cardul de credit) deci nu ar trebui sa fie inncues de procesare .
Aveti idee daca este o eroare frecventa si ce as putea face in acest caz ?
Eu intrand pe meniu , imi arata statusul cartii de credit valid , de aeemenea cererea de creare a contului a fost facuta acum mai bine de o saptamana , ultima adaugare facuta fiind ieri , referitoare la tax interview (unde nu am introdus cardul de credit) deci nu ar trebui sa fie inncues de procesare .
Aveti idee daca este o eroare frecventa si ce as putea face in acest caz ?
2 participanți

Lasă răspuns
1 Răspunsuri
Cel mai bun răspuns
0
Nu este o problema frecventa si iti recomand sa comunici cu Seller Support. In josul paginii click pe „Help”, apoi sub „Need more help?” este butonul „Get Support”.
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Le-am scris 3 zile la rand fara sa primesc vreun raspuns, problema este ca nu stiu unde primesc mesaje de la ei, pentru ca daca intru in casuta “Messages” nu apare nimic. Unde pot vedea ceea ce mi-au raspuns?