Suspended Account We only answer questions about your suspended account status

Ionut85
iun. 26, 2020 12:50 PM 0 Răspunsuri Inscriere
Member Since Jun 2020
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Salut,

Va rog sa ma sfatutiti cum as putea proceda in cazul in care contul a fost suspendat cel mai probabil ca urmare a incarcarii documentelor in limba romana fapt care a dus la imposibilitatea verificarii acestora.  Am urmat pasii de la "Contact us" si am incarcat documentele traduse si legalizate in engleza pentru Amazon Germania dar am primit doar mesaje automate in germana cum ca la aceasta. Mentionez ca am primit aprobarea pentru amazon america iar in europa contul de tva a fost validat.

In mesajele automate mi se spune:

"Această adresă de e-mail nu mai este disponibilă pentru mesajele primite. Prin urmare, e-mailurile trimise către acest alias nu sunt verificate de Amazon.

Vă rugăm să trimiteți cererea urmând instrucțiunile din pagina Performanța vânzătorului din Seller Central (https://sellercentral-europe.amazon.com/performance/dashboard?ref=ah_em_nr). Pagina Performanța vânzătorului arată performanța contului dvs. în termeni de statistici de performanță și recomandări pentru vânzarea pe Amazon. De asemenea, putem trimite aplicația dvs. către echipa care vă poate ajuta cel mai bine."

Folosind link-ul de acolo nu se poate face nimic.

Va multumesc anticipat,

Ionut
1 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

0 Răspunsuri
Ordonează după:

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
AMZ Academy
Back to top button