„We could not verify the Bank document you provided…”

CatalinR
mai 08, 2020 10:56 AM 1 Răspunsuri Inscriere
Member Since May 2020
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Salutare,

 

Am deshis un cont de amazon FBA acum 2-3 luni, mi-au acceptat dupa 2-3 incercari documentele de la banca (ING in engleza).

Acum recent, intrebandu-i de "Certificate of Residence" ( apropo daca il aveti cumva pentru Amazon va rog sa il impartasiti, mi-l cer la contabilitate) s-au trezit ca cica magazinul meu e in STAGING si nu voi putea vinde pana ce nu trec prin "Seller Identity Verification".

V-ati mai intalnit cu asa ceva? Ma pune sa dau din nou datele de la inceput: buletin si Bank Statement dar nu le mai aproba de data asta... Imi tot dau raspunsul clasic:
Hello,


We could not verify the Bank document you provided as we only accept bank and credit card statements. You may remove the transaction details, but the rest of the document must be visible.

Within the next 30 days, please upload a bank or credit card statement to the verification section of Seller Central (https://sellercentral.amazon.com/hz/approvalrequest/register). The document must show the information listed below:

-- Name
-- Billing address
-- Bank information
-- Issue date

You need to upload all of the documents outlined in Seller Central, even those we were able to verify.

If we do not receive the required documents within the next 30 days, you may not be allowed to sell on Amazon.com, Amazon.ca, and Amazon.com.mx.

Please do not attach documents to the case. For security reasons, we only accept documents uploaded via the verification section of Seller Central.

Thank you for selling with Amazon,

Seller Identity Verification
Amazon.com Seller Support
Ar ajuta la asta sa imi fac cont de Payoneer sau TransferWise sau Revolut Business?

Aveti un exemplu de document dat de banca acceptat de Amazon (blurat desigur).


Merci pentru orice ajutor!
1 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
CatalinR
mai 10, 2020
Flag(0)

Am rezolvat-o … aveam prea multe adrese de livrare salvate in My addresses. Am lasat doar pe cea care apare pe extrasul de banca. Sper ca ajuta pe cineva… Spor!

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
sergiu
- May 12, 2020 09:43 AM
Flag (0)
0

Multumim pentru ca ne-ai impartasit solutia! Succes!

Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
AMZ Academy - Afacerea ta pe Amazon
Back to top button