You are using UPCs, EANs, ISBNs, ASINs, or JAN codes that do not match the products you are trying to list. If you believe you have reached this message in error, please contact Seller Support.

Crina Costescu
iun. 18, 2020 04:04 AM 1 Răspunsuri Adaugare produs
Member Since Jun 2020
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Buna dimineata,

Incerc sa creez primul meu listing pe Amazon. Dar imediat dupa ce introduc toate informatiile obligatorii primesc aceasta eroare "You are using UPCs, EANs, ISBNs, ASINs, or JAN codes that do not match the products you are trying to list. If you believe you have reached this message in error, please contact Seller Support." Cu mentiunea ca la rubricile Manufacturer si Brand Name scriu NA (nu am marca inregistrata inca).

In cazul in care scriu la Brand Name numele firmei sau al userului de pe Amazon primesc acest mesaj: "Amazon must approve your brand before you can use it to list products. Brands should be registered through Brand Registry, but if your brand is not eligible for Brand Registry, you can obtain an exception by contacting Seller Support and mentioning error code 5665.

When contacting Seller Support, provide the following information:

- The brand name used when creating the listing.

- Images of the product and packaging, showing branding on either. The images can show the product and packaging held in hand, or placed on a table. The branding must be permanently affixed.

- If using inventory file templates, please also provide the Batch ID of the inventory file process report.

For more information, please review our Brand Name Policy"

Codurile de bare EAN-13 sunt obtinute in mod legal de la GS1 Romania, lucru confirmat si de catre cei de la Amazon in urma mailului primit de la ei.

Mai jos se regaseste o parte din mesajul primit din partea celor de la Amazon:

"When adding a new product, you might encounter matching errors. These occur when the product information partially matches the information on the detail page of an existing ASIN. If that happens, you will be presented with the ASIN it matches.

If your product is unique, make sure the product information is different from the ASIN identified by Amazon. If your product is the same, make the required changes to match the information on the detail page, and try to list the product again or try adding this product by using the ASIN."

Ma poate ajuta cineva cu o sugestie pentru cum as putea gestiona aceasta situatie?

Multumesc.
2 participanți
Lasă răspuns
Please login to submit answer.

1 Răspunsuri
Ordonează după:
Cel mai bun răspuns
0
sergiu
iun. 22, 2020
Flag(0)

Asta e o modificare facuta de Amazon acum cateva saptamani in procesul de listare de produse si e o veste destul de proasta: trebuie neaparat sa ai brand-ul inrolat in Brand Registry ca sa listezi un produs nou.

Pentru a inrola un brand in Brand Registry, trebuie sa ai trademark intr-una din tarile acceptate de Amazon si sa il inscrii aici: https://brandregistry.amazon.com/

Totusi, dupa cum spune si mesajul, poti sa „obtain an exception by contacting Seller Support and mentioning error code 5665”. Fiind o situatie foarte noua, nu am informatii despre sansele de reusita, dar merita incercat.

Este o schimbare majora in procesul de listare de produse si o sa revin in urmatoarele zile cu un articol (pe newsletter si blog) indata ce testez solutii pe pielea mea si intreb si alti selleri cu experienta.

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Log in pentru a răspunde
Răspunzi sub numele Trimite

Recomandare: Abonează-te la newsletter pentru a primi articolele care vor apărea aici, dar cu o săptămână înainte. De asemenea, acolo voi trimite informații exclusive care nu vor apărea pe blog!
Cursul AMZ Academy
Back to top button